Adatvédelmi Szabályzat
A www.hotelkontroll.hu weboldal feldolgozza az Ügyfél által szolgáltatott személyes adatokat az Általános Szerződési Feltételek teljesítéséhez és kiegészítéséhez, az elektronikus ajánlatkéréshez és a szükséges kommunikációhoz a törvény által előírt időtartam alatt.
Általános rendelkezések
1. Személyes adatkezelő a GDPR-ral összhangban (a továbbiakban: Rendelet) Hotelkontroll Kft. (a továbbiakban: "Kezelő");
2. A Kezelő elérhetőségei: e-mail: info@hotelkontroll.hu, tel.: +36 30 174 4443;
3. A személyes adatok minden olyan információ, amely természetes személy azonosítására vonatkozik.
A személyes adatok forrása
1. A Kezelő az Ügyfél beleegyezésével szerzett személyes adatokat feldolgozza, amelyet a weboldalon létrehozott elektronikus ajánlatkérés során kötött szerződésen keresztül gyűjti össze.;
2. A Kezelő csak az Ügyfél azonosítási és elérhetőségi adatait dolgozza fel, amelyek a szerződés teljesítéséhez szükségesek;
3. A Kezelő a szerződő felek közötti szükséges kommunikációra a személyes adatokat feldolgozza a törvény által előírt időtartamra. A személyes adatokat nem teszik közzé, és nem kerülnek át más országokba.
Az adatfeldolgozás célja
A Kezelő az Ügyfél személyes adatait az alábbi célokra dolgozza fel:
1. Az Ügyfél által létrehozott elektronikus ajánlatkérés teljesítéséhez (név, e-mail, telefonszám);
2. Az Ügyfél és a Kezelő közötti szerződéses kapcsolatból eredő törvények és előírások betartása;
3. A szerződés teljesítéséhez személyes adatokra van szükség. A szerződés nem köthető meg személyes adatok nélkül.
A személyes adatok tárolásának időtartama
1. Szerződéses viszonyból eredő jogok és kötelezettségek teljesítéséhez a szükséges időtartamig a Kezelő tárolja az adatokat a szerződéses kapcsolat megkötését követő 3 évig;
2. Az adatkezelőnek minden személyes adatot törölnie kell a személyes adatok tárolásához szükséges idő letelte után.
A személyes adatok címzettjei és feldolgozói
Az Ügyfél személyes adatait feldolgozó harmadik felek a Kezelő alvállalkozói. Ezen alvállalkozók szolgáltatásai elengedhetetlenek a Kezelő és az Ügyfél közötti elektronikus megrendelésnek feldolgozására irányuló szerződés sikeres teljesítéséhez.
A Kezelő alvállalkozói:
- Webnode AG (webáruház rendszer);
- Google Analytics (weboldal statisztika);
Az Ügyfél jogai
A rendelettel összhangban az Ügyfél jogai:
1. A személyes adatokhoz való hozzáférés joga;
2. A személyes adatok helyesbítéséhez való jog;
3. A személyes adatok törlésének joga;
4. A személyes adatok feldolgozásával szembeni kifogás joga;
5. Az adatok hordozhatóságához való jog;
6. A személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulás visszavonásának joga írásban vagy e-mailben: info@hotelkontroll.hu;
7. A rendelet megsértésének gyanúja esetén panaszt nyújt be a felügyeleti hatósághoz.
A személyes adatok védelme
1. A Kezelő kijelenti, hogy a személyes adatok védelméhez szükséges valamennyi műszaki és szervezeti óvintézkedést megteszi;
2. A Kezelő technikai óvintézkedéseket tett az adattároló területek biztosítására, különösen a számítógéphez való hozzáférést jelszóval való védelmével, víruskereső szoftverrel és a számítógépek rendszeres karbantartásával.
Záró rendelkezések
1. Elektronikus űrlapok elhelyezése a weboldalon. Az Ügyfél megerősíti, hogy tájékoztatást kapott a személyes adatok védelmének valamennyi körülményéről, és teljes mértékben elfogadja azokat;
2. Az Ügyfél elfogadja ezeket a szabályokat a jelölőnégyzet bejelölésével az űrlapon.
3. A Kezelő bármikor frissítheti ezeket a szabályokat. Új, frissített változat a közzétett honlapon érhető el.
Ezek a szabályok hatályba lépnek 2019. 07. 29.